رعایت بهداشت در سوپرمارکت ها

http://hygieneinsupermarkets.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
ساختار دستگاه ضد عفونی کننده دست

در مطالب قبلی در مورد دستگاه ضد عفونی کننده دست و نیز کاربرد ها و نحوه استفاده از آن مطالب کاملی بیان کردیم. در ادامه ساختار دستگاه ضد عفونی کننده دست را بیان می کنیم.

بدنه دستگاه : کلیه اجزای داخلی دستگاه در داخل یک بدنه مقاوم ضد زنگ جمع آوری می شود. بدنه باید استحکام بالایی داشته باشد.

سنسور (چشمی) : این سنسور در دو مدل ماوراء بنفش و آلتراسونیک وجود دارد. مدل آلترا کیفیت بالایی داشته و نسبت به مدلی که از تکنولوژی ماوراء بنفش استفاده می کند گرانتر می باشد. کیفیت سنسور ها بر اساس حساسیت آنها نسبت به حرکت دست سنجیده می شود.

مخزن : مخزن دستگاه در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود. دستگاه ضد عفونی کننده ای که قرار است در یک مکان عمونی قرار گیرد باید ظرفیت بیشتری داشته باشد.

ساختار ضد عفونی کننده دست

نشانگر ظرفیت مخزن : این نشانگر میران پر بودن مخزن را نشان می دهد و بر اساس آن می توان قبل از خالی سدن کامل مخزن آن را پر کرد.

پایه : در مدل های ایستاده دستگاه ضد عفونی کننده دست ، دستگاه باید بر روی یک پایه قرار گیرد. مزیت مدل ایستاده این است که می توان آن را در قسمت های مختلف یک مکان قرار داد.

پاشنده : پاشنده وظیفه پاشیدن الکل بر روی دست را بر عهده دارد. الکل زمانی که با استفاده از پاشنده اتوماتیک بر روی دست ها پاشیده می شود ، به ذرات بسیار ریزی تقسیم شده و در مصرف الکل صرفه جویی می شود.

مواردی که بیان کردیم اجزای اصلی دستگاه ضد عفونی کننده دست می باشند. شرکت های تولید کننده گزینه های دیگری را نیز بر حسب نیاز مشتری به آن اضافه می کنند.


ارسال نظر در " ساختار دستگاه ضد عفونی کننده دست "

کد امنیتی رفرش